wilmahslife.blogg.se

Snap: Wilmahaggstrom Instagram: wilmahaggstrom_

Om mig:

Publicerad 2017-04-13 16:21:00 i Allmänt,

Jag är en vanlig tjej på 15 vårar. Fyller 16 i maj. Är född i staden Esbo men nu som bäst bor jag i Sjundeå och Karis. Jag flyttar till Karis i sommar för tycker det är bättre när jag skall börja studera i Ekenäs på närvårdarlinjen, som jag tror jag kommer trivas på för mår bra av att hjälpa andra. På fritiden tycker jag om att vara med kompisar, umgås med nära & kära, sova & slöa och lyssna på musik, för skolan tar ganska mycket tid. Som person är jag oftast glad, positiv och tänker på andras bästa före mig.
Det va lite kort om mig o ni ska ha ett jätte skönt påsklov. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela