wilmahslife.blogg.se

Snap: Wilmahaggstrom Instagram: wilmahaggstrom_

Långfredagen

Publicerad 2017-04-14 22:55:00 i Allmänt,

Idag har varit en bra dag. Det började med att jag steg upp och började packa väskan, klädde på mig och meikkade mig. Efter det satt jag mig i bilen och for till min mommo på middag med min ena bror och mamma. Sen körde min mamma mig och min bror till min pappas flickväns mamma för att vi skulle sen iväg med min pappa till Karis men vi satt där en liten stund och talade med alla som var där och hade det roligt. Vi startade mot Karis där vid 17:00 och förde hem min bror och sen körde pappa mig till Ekenäs till min pojkvän, och det är här jag är nu. Men nu som bäst har han en kompis på besök och sitter och spelar och jag vid datorn och skriver. Så riktigt rolig och upp piggande dag. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela